Urząd Gminy dalej z ograniczeniami
W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników oraz w związku z obowiązującym w Polsce stanem epidemii, Urząd Gminy Godów w dalszym ciągu i do odwołania będzie funkcjonował w ograniczonym zakresie.
z dniem 8 czerwca br. Urząd Gminy Godów będzie czynny w dni robocze, w następujących w godzinach:
- w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 17.00,
- od wtorku do czwartku w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 15.00,
- w piątek w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 14.00.
Przywrócona zostaje bezpośrednia obsługa klientów – według określonych zasad.
Warunkiem skorzystania z możliwości bezpośredniej obsługi jest wcześniejsze, telefoniczne umówienie wizyty z pracownikiem danego biura. Wykaz numerów telefonów poszczególnych referatów dostępny jest w zakładce https://godow.pl/kontakt/referaty
Prosimy klientów o zachowanie poniższych zasad:
- na spotkanie należy przybyć punktualnie,
- klienci oczekujący na wejście przed budynkiem Urzędu zobowiązani są do zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości,
- aby wejść do budynku, należy zasłonić nos i usta,
- po wejściu do budynku Urzędu obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk,
- przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko 1 klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych, starszych oraz małoletnich) oraz pracownik/pracownicy Urzędu,
- na terenie Urzędu klient może poruszać się tylko w obecności pracownika biura związanego z przedmiotem wizyty,
- po załatwieniu sprawy należy natychmiast opuścić budynek Urzędu – do wyjścia klienta odprowadzi pracownik urzędu.
Na terenie urzędu wyznaczone jest miejsce, przegrodzone przesłonką pleksi, służące do kontaktów mieszkańców z pracownikami. Stanowisko jest na bieżąco dezynfekowane.
Zachęcamy, aby kontakt klientów z pracownikami Urzędu następował w dalszym ciągu telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem ePUAP. Wykaz numerów telefonów poszczególnych referatów Urzędu Gminy Godów dostępny jest w zakładce https://godow.pl/kontakt/referaty
W dalszym ciągu przy wejściu do budynku Urzędu umieszczona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu ) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez Urząd sprawie. Wszelkich opłat w dalszym ciągu należy dokonywać przelewem.
Przypominamy podstawową listę kontaktową do urzędu:
- telefonicznie +48 32 47 65 065 wew. 10 – Biuro Obsługi Klienta
+48 32 47 65 100 wew. 22 – sekretariat
+48 32 47 65 065 wew. 13 – Urząd Stanu Cywilnego - przez e-mail – gmina@godow.pl
- przez platformę ePUAP
Żrodło: www.godow.pl