Urząd Gminy dalej z ograniczeniami

logo Gminy Godów

W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników oraz w związku z obowiązującym w Polsce stanem epidemii, Urząd Gminy Godów w dalszym ciągu i do odwołania będzie funkcjonował w ograniczonym zakresie.

z dniem 8 czerwca br. Urząd Gminy Godów będzie czynny w dni robocze, w następujących w godzinach:

  1. w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 17.00,
  2. od wtorku do czwartku w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 15.00,
  3. w piątek w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 14.00.

Przywrócona zostaje bezpośrednia obsługa klientów – według określonych zasad.
Warunkiem skorzystania z możliwości bezpośredniej obsługi jest wcześniejsze, telefoniczne umówienie wizyty z pracownikiem danego biura. Wykaz numerów telefonów poszczególnych referatów dostępny jest w zakładce https://godow.pl/kontakt/referaty

Prosimy klientów o zachowanie poniższych zasad:

  • na spotkanie należy przybyć punktualnie,
  • klienci oczekujący na wejście przed budynkiem Urzędu zobowiązani są do zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości,
  • aby wejść do budynku, należy zasłonić nos i usta,
  • po wejściu do budynku Urzędu obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk,
  • przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko 1 klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych, starszych oraz małoletnich) oraz pracownik/pracownicy Urzędu,
  • na terenie Urzędu klient może poruszać się tylko w obecności pracownika biura związanego z przedmiotem wizyty,
  • po załatwieniu sprawy należy natychmiast opuścić budynek Urzędu – do wyjścia klienta odprowadzi pracownik urzędu.

Na terenie urzędu wyznaczone jest miejsce, przegrodzone przesłonką pleksi, służące do kontaktów mieszkańców z pracownikami. Stanowisko jest na bieżąco dezynfekowane.

Zachęcamy, aby kontakt klientów z pracownikami Urzędu następował w dalszym ciągu telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem ePUAP. Wykaz numerów telefonów poszczególnych referatów Urzędu Gminy Godów dostępny jest w zakładce https://godow.pl/kontakt/referaty

W dalszym ciągu przy wejściu do budynku Urzędu umieszczona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu ) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez Urząd sprawie. Wszelkich opłat w dalszym ciągu należy dokonywać przelewem.

Przypominamy podstawową listę kontaktową do urzędu:

  • telefonicznie +48 32 47 65 065 wew. 10 – Biuro Obsługi Klienta
    +48 32 47 65 100 wew. 22 – sekretariat
    +48 32 47 65 065 wew. 13 – Urząd Stanu Cywilnego
  • przez e-mail – gmina@godow.pl
  • przez platformę ePUAP

 

Żrodło: www.godow.pl